thevilla logo

Příběh

Vše začalo v jedné větší pražské jazykové agentuře, kde Vincent pracoval jako supervisor lektorů a Dáša jako obchodní zástupce. Seznámili jsme se a padli jsme si do oka - natolik, že jsme se v roce 2003 rozhodli spolu založit svou vlastní živnost. Pak jsme zjistili, že nám spolupráce tak svědčí, že jsme se v roce 2007 vzali. Naše partnerství je založeno na lásce, respektu, férovém přístupu a smyslu pro humor.

Již od počátku byl základem naší filozofie individuální přístup k učení.

V prvopočátcích jsme podnikali pod jménem ACE COACH a nabízeli kurzy šité na míru, které byly přizpůsobeny profesionálním potřebám našich klientů.

Původ jména

Poté, co jsme se odstěhovali z naší půdy, našich prvních oficiálních prostor, jsme měli základnu v krásné staré vile na Vinohradech, přímo vedle původní vily bratří Čapků. My jsme prostorám říkali "The Office" ale naši studenti začali škole říkat "Vila", a tak jsme u tohoto jména zůstali.

Reprezentuje nejen styl prostor, který se nám líbí, ale také atmosféru, o níž věříme, že hraje důležitou roli, čímž přináší spokojenost lektorům i studentům a připraví ideální prostředí pro učení a komunikaci.

Stručně řečeno, The Villa nabízí příjemné, tiché a tak nějak celkem unikátní prostředí pro výuku jazyků.

Náš přístup

Komunikace je klíčovým elementem, který naplňuje naše lekce a naše silná stránka spočívá v tom, že pomáháme studentům aktivovat jazyk, kterým disponují. Lekce jsou velice interaktivní a snažíme se lpět na tom, aby student během lekce převážnou většinu času aktivně komunikoval.

Za časů ACE Coach jsme se snažili zaměřit na ideu "coaching" - "koučingu", čímž jsme chtěli poukázat na právě ten druh podpory, který jsme se snažili studentům a klientům nabídnout - dobré vedení, podporu a pocit dosažení cíle a naplnění na závěr každé lekce a také na závěr kurzu.

Nyní, jakožto The Villa, si zakládáme na tom, že náš přístup stále funguje na stejném vztahu lektora se studentem, a taktéž na fundamentálním předpokladu, že studenti se naučí mluvit cizím jazykem tím, že ho aktivně používají. Tak by měla veškerá komunikace během lekcí mít smysl a vztah k situacím, které platí nejen v lekcích, ale hlavně v reálném světě. To znamená, že stěžejní je využití reálných životních situací - popis problémů, vyprávění, kladení otázek atd. tak, aby student byl veden.

Úloha lektora je studenta podporovat a vést, být aktivním posluchačem a poskytnout potřebné "lešení" pro budování znalostí v daném jazyce.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie.

Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

Souhlasím